Good evening, Guest

News:

• 68
  • 0
  • Hello, I'm Cruz, a 22 year old from Raleigh, United States. My hobbies include (but are not limited to) Geocaching, Knitting and watching The Big Bang Theory.
    • View Profile
    • Chelsea ny trøje fodboldtrøjer tilbud
Cruz Juventus nya trøje DeonHean
De engelske mestre vendte sig i en katastrofal første halvdel i deres Champions League-åbner ved Etihad. Træner Mikel Arteta tog over natten natten, da Pep Guardiola serverede den første af et to-kamps touchline-forbud. Midtbanespiller Fernandinho afslørede, at det ikke kun var spanjolen, der løftede sin stemme, da følelserne løb højt.
 På spørgsmålet om Arteta var vred i slutningen sagde han: Belgien Trøje 'Der var stærke ord. Ikke bare ham, men også fra spillerne. Fernandinho, 33, nægtede at bruge fraværet af chef Guardiola som en undskyldning for holdet' nedenfor. par ydeevne. Han sagde: 'Nej, det tror jeg ikke, fordi vi arbejdede godt de sidste to dage med at fokusere med ham, men du har din egen spillestil, og vi spiller med ham hele sæsonen. Den ex-Barcelona chef er som dirigenten af ​​et orkester i dugout, gestikulerer og råber instruktioner til spillerne. Den belgiske, 27, sidelinieres af en knæbåndskade. Han sagde: 'Jeg kommer derhen. Jeg tror, ​​jeg kommer tilbage til derbyet. '
 Den brasilianske international skiftede til Premier League-siden fra Shakhtar Donetsk Bayern Munchen Tøj sidste sommer og har imponeret for Manuel Pellegrinis side. Fernandinho hjalp med at vinde Capital One Cup på søndag med at kræve sit første stykke sølvtøj i klubben og planlægger at vinde vigtigere trofæer 28-åringen håber også at få øje på den brasilianske landsholdstrener Luiz Felipe Scolari forud for sommerens verdensmesterskab.ElaneCobb billige fodboldtrøjer Arnettefu
 KaliFurr Chelsea Tröja Barn ElizbethD
 Celestatz fußballtrikot kinder TomHopman
Feel free to surf to my webpage ... Belgien Trøje